زمان جاری : جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 2:13 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم






ارسال پاسخ
تعداد بازدید 138
نویسنده پیام
mparsa آفلاین


ارسال‌ها : 34
عضویت: 6 /8 /1391
محل زندگی: اقلید زیبا
سن: 20
شناسه یاهو: virangar_14

تشکر شده : 2
برگزاری همایش انفورماتیک تصویربرداری در شیراز
[tr][td]رئیس کمیته پکس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: همایش منطقه ایی انفورماتیک تصویربرداری با محوریت پکس در شیراز برگزار می شود.[/td][/tr][tr][td]به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شکیبا فرد ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این همایش مجموع کاربردهای انفورماتیک در تصویربرداری پزشکی را در بر می گیرد.
وی ادامه داد: همایش  منطقه ای انفورماتیک تصویر برداری 13 و 14 آذرماه در مجتمع ولایت با حضور هفت سخنران برتر بصورت آموزشی برگزار می شود.
رادیولوژیست دانشگاه علوم پزشکی بیان کرد: در این همایش آموزشی، کار با تصاویر و استفاده از گزارشهای مبتنی بر وب و روشهای  جدید پردازش آموزش داده می شود.
 5 بیمارستان شیراز مجهز یه سیستم پکس
 در ادامه این نشست دانشیار و مدیر گروه رادیولوژی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره یه انجام پروژه پکس در استان فارس گفت: پکس سیستم آرشیو و ذخیره سازی و انتقال داده های تصویربرداری است که اکنون بیمارستان نمازی، فقیهی، مطهری و امام رضا ، چمران و رجایی مجهز به این سیستم هستند.
مهرزاد لطفی عنوان کرد: با توجه به افزایش هزینه، مشکلات تحریم و قابل برگشت نبودن فیلمهای رادیولوژی انجام پروژه پکس کمک زیادی به حل مشکلات ، صرفه جویی و پیشرفت می کند. 
وی اضافه کرد: تمامی بیمارستانهای دولتی و تحت نظارت علوم پزشکی فارس تا شش ماه اول سال 92 به سیستم پکس و رادیولوژی دیجیتال مجهز می شوند .
معاون توسعه دانشگاه علوم پزشکی اعلام کرد: هفت دستگاه مرتبط قبلا خریداری شده و 15 دستگاه نیز تا چند هفته آینده در سایر مراکز آموزشی درمانی شیراز و بعضی بیمارستانهای شهرستانهای مرودشت، کازرون، فیروزآباد، ممسنی،اقلید، نی ریز، داراب و لار استقرار پیدا می کند.
 لطفی افزود: سیستم پکس ارتباط بین بیمارستانها و دکترها را آسان می سازد و امیدواریم بتوان در تمامی شهرستانهای استان فارس بخش خصوصی و دولتی را تحت پوشش این سیستم قرار دهیم.
[/td][/tr]

امضای کاربر : عاشق طراحی سایت هستم.
در Www.GiGPA.ir کار میکنم.
" به امید اقلیدی آباد و آبادتر "
شنبه 11 آذر 1391 - 14:30
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | برگزاری همایش انفورماتیک تصویربرداری در شیراز | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS